Zuurstofbril
van Patrick V. op 17/06/2026
Ik ben zeer tevreden over de Zuurstofbril. Die is Gemakkelijk te gebruiken en vervaardigd uit soepel materiaal. Drukt niet te hard tegen gelaat en laat geen afdruk na. Ik zie nu wel dat de prijs zowat verdubbeld is. Toch blijf ik deze verder bestellen omdat ik uitermate tevreden ben over de service die farmaline mij aanbiedt.