Zalig
van Bea D. op 10/06/2026
Een van de beste zonneproducten die ik ooit gekocht heb. Zalig in gebruik, smeert heel goed uit en niet vettig. Heel handige flacon. De hele vakantie gebruikt en toch een mooi bruin tintje gekregen. Voor mij niks anders meer ik ben er meer dan tevreden over. Ben super fan van Isdin.