Uw eerste bestelling

Bij online apotheek FARMALINE kan iedereen die meerderjarig is kwalitatieve gezondheidsproducten en voorschriftvrije geneesmiddelen bestellen: 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Bestellingen plaatsen op onze website kan in alle discretie, in 5 snelle en eenvoudige stappen.

  1. Registreren en aanmelden
  2. Online winkelen
  3. Overzicht
  4. Betalen
  5. Levering

 

1. Registreren en aanmelden

Bent u nog geen klant? Dan kunt u hier meteen uw persoonlijke account aanmaken.

Om een bestelling te kunnen plaatsen op onze website moet u over een persoonlijk account beschikken. Na geslaagde registratie sturen wij steeds een bevestigingsmail naar het e-mailadres waarmee u zich geregistreerd heeft. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst per e-mail op [email protected], via telefoon, chat of het contactformulier.

U kunt uw persoonlijke account aanmaken voor, na of tijdens het winkelen. Nadat u zich geregistreerd of aangemeld heeft op onze website, kunt u de producten uit uw winkelmandje online bestellen en laten leveren op een afleveradres naar keuze. Uw bestellingen kunt u te allen tijde raadplegen in uw bestelhistoriek. FARMALINE archiveert al uw bestellingen in overeenstemming met huidige wetgeving hieromtrent.

 

2. Online winkelen

U kan meteen producten toevoegen aan uw winkelmandje. Hiervoor hoeft u niet aangemeld te zijn op de website. U heeft wel een persoonlijk account nodig om een bestelling te plaatsen. Om een product aan uw winkelmandje toe te voegen, klikt u op de knop in winkelmandje van het gewenste product en kiest u de gewenste hoeveelheid.

Er zijn vier manieren om uw favoriete producten in ons uitgebreide assortiment te zoeken:

  1. Zoeken: Als u de naam van het gewenste product (volledig of gedeeltelijk) kent, dan kunt u het invullen in onze razendsnelle zoekfunctie.
  2. Categorieën: Bent u niet naar een specifiek product op zoek, maar eerder naar een oplossing voor een probleem of kwaaltje? Navigeer dan doorheen onze categorieën.
  3. Merken: Bent u fanvan een bepaald merk, dan kunt u het navigeren in het merkenoverzicht.
  4. Alfabetische productenlijst: Indien geen van de voorgaande manieren het gewenste zoekresultaat heeft opgeleverd, kunt u het overzicht van alle producten op onze website raadplegen.

 

3. Overzicht

Wanneer u alle gewenste producten aan uw winkelmandje heeft toegevoegd, kunt u uw bestelling plaatsen door de stappen op de bestelpagina te doorlopen. Op deze pagina krijgt u een volledig overzicht van uw bestelling, waar u het afleveradres en het leveringstype van uw bestelling kunt kiezen.

Wilt u nog producten toevoegen, verwijderen, de hoeveelheid wijzigen of uw afleveradres aanpassen? Geen probleem! U kunt steeds terugkeren naar de vorige stap om aanpassingen door te voeren.

 

4. Betalen

Om uw bestelling te plaatsen kunt u betalen via overschrijving of online via onderstaande methoden:

  • KBC Online
  • Belfius
  • ING Banking
  • Visa
  • Mastercard
  • PayPal (2% transactiekosten waarvan 1% gedragen door FARMALINE)
  • Maestro

Online betalingen verlopen via het beveiligde systeem van de firma Ingenico - Ogone, waardoor uw kritische betaalgegevens nooit opgeslagen worden op onze website. Op die manier verzekeren wij u maximale veiligheid.

Andere betalingsmethoden zoals bankcheques of onder rembours zijn tot nader bericht niet mogelijk.

Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, wordt uw bestelling zo snel mogelijk verwerkt en verstuurd. Gelieve ermee rekening te houden dat een overschrijving tussen verschillende banken 1 tot 2 werkdagen kan duren.

Voor aanvullende informatie over onze betalingscondities kunt u de Algemene Verkoopvoorwaarden doornemen.

 

5. Levering

U ontvangt een bevestigingsmail wanneer uw betaling succesvol afgerond is en wanneer uw pakket is ingepakt. Zodra uw pakket overhandigd wordt aan de koerierdienst, ontvangt u een derde bevestigingsmail met een tracking code en een link naar een pagina waar u de status van uw pakket kunt volgen.

Uw bestelling wordt afgeleverd op het door u opgegeven afleveradres. Dat hoeft niet uw woonadres te zijn. Bovendien kunt u uw pakket ook laten leveren in een parcelshop, afhaalpunt of pakjesautomaat in uw buurt!

 

Overeenkomst en bevestiging

Indien u meer informatie wenst omtrent de totstandkoming en bevestiging van de overeenkomsten met betrekkeing tot uw bestelling, kunt u de Algemene Verkoopvoorwaarden raadplegen.