Eerste bestelling

Bij online apotheek FARMALINE kan iedereen die meerderjarig is kwalitatieve gezondheidsproducten en voorschriftvrije geneesmiddelen bestellen: 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Bestellingen plaatsen op onze website kan in alle discretie, in 5 snelle en eenvoudige stappen.

  1. Registreren en aanmelden
  2. Online winkelen
  3. Overzicht
  4. Betalen
  5. Levering

 

1. Registreren en aanmelden

Ben je nog geen klant? Dan kan je hier meteen je persoonlijke account aanmaken.

Om een bestelling te kunnen plaatsen op onze website moet je over een persoonlijk account beschikken. Na geslaagde registratie sturen wij steeds een bevestigingsmail naar het e-mailadres waarmee je je geregistreerd hebt. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst per e-mail op [email protected], via telefoon, chat of het contactformulier.

Je kan je persoonlijke account aanmaken voor, na of tijdens het winkelen. Nadat je je geregistreerd of aangemeld hebt op onze website, kan je de producten uit jouw winkelmandje online bestellen en laten leveren op een afleveradres naar keuze. Je bestellingen kan je te allen tijde raadplegen in je bestelhistoriek. FARMALINE archiveert al jouw bestellingen in overeenstemming met huidige wetgeving hieromtrent.

 

2. Online winkelen

Je kan meteen producten toevoegen aan uw winkelmandje. Hiervoor hoef je niet aangemeld te zijn op de website. Je hebt wel een persoonlijk account nodig om een bestelling te plaatsen. Om een product aan je winkelmandje toe te voegen, klik je op de knop in winkelmandje van het gewenste product en kies je de gewenste hoeveelheid.

Er zijn vier manieren om jouw favoriete producten in ons uitgebreide assortiment te zoeken:

  1. Zoeken: Als je de naam van het gewenste product (volledig of gedeeltelijk) kent, dan kan je die invullen in onze razendsnelle zoekfunctie.
  2. Categorieën: Ben je niet naar een specifiek product op zoek, maar eerder naar een oplossing voor een probleem of kwaaltje? Navigeer dan doorheen onze categorieën.
  3. Merken: Ben je fan van een bepaald merk, dan kan je het navigeren in het merkenoverzicht.
  4. Alfabetische productenlijst: Indien geen van de voorgaande manieren het gewenste zoekresultaat heeft opgeleverd, kan je het overzicht van alle producten op onze website raadplegen.

 

3. Overzicht

Wanneer je alle gewenste producten aan uw winkelmandje heeft toegevoegd, kan je jouw bestelling plaatsen door de stappen op de bestelpagina te doorlopen. Op deze pagina krijg je een volledig overzicht van je bestelling en kan je het afleveradres en het leveringstype van je bestelling kiezen.

Wil je toch wat producten toevoegen, verwijderen, de hoeveelheid wijzigen of je afleveradres aanpassen? Geen probleem! Je kan steeds terugkeren naar de vorige stap om aanpassingen door te voeren.

 

4. Betalen

Om je bestelling te plaatsen kan je betalen via overschrijving of online via onderstaande methoden:

  • KBC Online
  • Belfius
  • ING Banking
  • Visa
  • Mastercard
  • PayPal (2% transactiekosten waarvan 1% gedragen door FARMALINE)
  • Maestro

Online betalingen verlopen via het beveiligde systeem van de firma Ingenico - Ogone, waardoor uw kritische betaalgegevens nooit opgeslagen worden op onze website. Op die manier verzekeren wij je maximale veiligheid.

Andere betalingsmethoden zoals bankcheques of onder rembours zijn tot nader bericht niet mogelijk.

Zodra wij jouw betaling ontvangen hebben, wordt je bestelling zo snel mogelijk verwerkt en verstuurd. Gelieve ermee rekening te houden dat een overschrijving tussen verschillende banken soms 1 tot 2 werkdagen kan duren.

Voor aanvullende informatie over onze betalingscondities kan je de Algemene Verkoopvoorwaarden doornemen.

 

5. Levering

Je ontvangt een bevestigingsmail wanneer uw betaling succesvol afgerond is en wanneer uw pakket is ingepakt. Zodra je pakket overhandigd wordt aan de koerierdienst, ontvang je een derde bevestigingsmail met een tracking code en een link naar een pagina waar je de status van je pakket kunt volgen.

Je bestelling wordt afgeleverd op het door jou opgegeven afleveradres. Dat hoeft niet noodzakelijk je woonadres te zijn. Bovendien kan je jouw pakket ook laten leveren in een parcelshop, afhaalpunt of pakjesautomaat in de buurt!

 

Overeenkomst en bevestiging

Indien je meer informatie wenst omtrent de totstandkoming en bevestiging van de overeenkomsten met betrekkeing tot je bestelling, kan je de Algemene Verkoopvoorwaarden raadplegen.