Registreren en aanmelden

 


Hoe kan ik mij registreren?

In de rechterbovenhoek kunt u op de knop aanmelden klikken om rechtstreeks naar de registratiemodule te gaan. Daar kunt u zich in twee eenvoudige stappen registreren.

In een eerste stap vragen we uw persoonlijke gegevens die noodzakelijk zijn om uw bestelling correct te verwerken. Voor het verstrekken van geneesmiddelen, medische hulpmiddelen of andere producten waarbij een beroep gedaan wordt op de deskundigheid van FARMALINE als apotheker, behandelen wij uitsluitend zorgaanvragen van klanten met een voldoende betrouwbare en verifieerbare identiteit. Daarvoor hebben wij minimaal uw volledige naam en geboortedatum nodig en zo nodig uw adres.
Daarnaast vragen wij om uw zorginhoudelijke gegevens, zoals gegevens over de medicijnen die u gebruikt of over uw ziektebeeld(en), teneinde u verantwoorde zorg te kunnen bieden. Deze gegevens worden bewaard in uw medicatiedossier overeenkomstig de hiervoor geldende wettelijke regels. Indien u hier bezwaar tegen heeft, kunt u dit bij uw registratie aangeven.

Wij willen u er eveneens op wijzen dat u zelf verantwoordelijk bent voor het melden van (wijzigingen in) uw persoonlijke gegevens, waaronder het geneesmiddelengebruik en eventuele ziektebeeld(en). Als deze gegevens niet correct of onvolledig zijn, kunnen wij onze taken in het kader van medicatieveiligheid niet goed uitvoeren. Gelieve wijzigingen in uw situatie zo snel mogelijk aan ons door te geven.

Voor een veilig gebruik van uw account verwijzen wij naar ons privacybeleid.

 

Welke gegevens houdt FARMALINE bij? Waarom?

  • Uw logingegevens zodat u zich kunt aanmelden op uw persoonlijke account bij FARMALINE.
  • Uw adresgegevens om uw bestelling aan huis te kunnen leveren.
  • Uw e-mailadres om u op de hoogte te houden van de status van uw bestelling. Indien gewenst informeren we u ook graag over de recente aanbiedingen, promoties en nieuwe producten.
  • Uw telefoonnummer om direct contact met u op te nemen bij problemen met uw bestelling of levering.
  • Uw gezondheidstoestand, zodat we u een persoonlijke service kunnen bieden op maat van uw behoefte(n). Daarnaast vragen wij tevens naar uw persoonlijke gegevens voor het verstrekken van geneesmiddelen, medische hulpmiddelen of andere producten waarbij een beroep gedaan wordt op de deskundigheid van FARMALINE als apotheker.

 

Wat betekent bus bij de adresgegevens in het registratieformulier?

Dit verwijst naar uw busnummer. Die informatie is voor ons van belang wanneer er verschillende brievenbussen geregistreerd staan op hetzelfde adres. Dat is, bijvoorbeeld, het geval wanneer u op een appartement woont.

 

Waarom wordt er een telefoonnummer gevraagd bij de registratie?

Wij vragen naar uw telefoonnummer zodat we direct contact kunnen opnemen bij problemen met uw bestelling of de levering.

 

Waarom wordt er naar mijn gezondheid gevraagd bij de registratie?

Wij vragen om uw zorginhoudelijke gegevens, zoals gegevens over de medicijnen die u gebruikt of over uw ziektebeeld(en), teneinde u verantwoorde zorg te kunnen bieden. Deze gegevens zijn eveneens van belang voor het verstrekken van geneesmiddelen, medische hulpmiddelen of andere producten waarbij een beroep gedaan wordt op de deskundigheid van FARMALINE als apotheker.

Wij bewaren uw gezondheidsgegevens in uw medicatiedossier overeenkomstig de hiervoor geldende wettelijke regels. Indien u hier bezwaar tegen heeft, kunt u dit bij uw registratie aangeven.

 

Wat is mijn klantnummer?

Het klantennummer bestaat uit 9 cijfers en kunt u hier rechtsbovenaan terugvinden wanneer u ingelogd bent op de website.

 

Hoe kan ik me aanmelden? Wat is mijn login?

In de rechterbovenhoek kunt u de knop aanmelden terugvinden. Vervolgens vult u uw gebruikersnaam en wachtwoord in om u aan te melden. De gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee u zich geregistreerd heeft. Het wachtwoord heeft u tijdens de registratie zelf kunnen kiezen.

 

Mijn gegevens zijn veranderd. Hoe kan ik die aanpassen?

U kunt ons een e-mail sturen op [email protected] waarin u de oude en de nieuwe gegevens vermeld. Wij voeren de aanpassingen vervolgens voor u door.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Bij de registratie sturen we naar het opgegeven e-mailadres een e-mail met de gebruikersnaam en gekozen wachtwoord.

Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u onderaan de inlogpagina op de knop wachtwoord vergeten? klikken of hier een nieuw wachtwoord aanvragen. Wij genereren dan voor u een nieuw wachtwoord en sturen dit op naar uw e-mailadres.

 

Mijn wachtwoord wordt niet aanvaard. Wat moet ik doen?

Mogelijk staat CAPS LOCK aan of NUM LOCK uit. De wachtwoorden zijn namelijk hoofdlettergevoelig en moeten helemaal correct zijn. U dient exact hetzelfde wachtwoord in te voeren als datgene waarmee u zich geregistreerd heeft.

 

Ik heb geen toegang meer tot mijn account. Wat nu?

Wachtwoorden zijn heel gevoelig. Elk klein verschil is er één te veel.
Kijk zorgvuldig na of het wachtwoord dat u invult volledig correct is!

TIP: typ uw wachtwoord in een tekstverwerker, zoals Word of Notepad, om de spelling en het hoofdlettergebruik (kleine letter of hoofdletter) te controleren. Vervolgens kunt u het wachtwoord kopiëren en plakken in het invulveld.

Nog steeds geen toegang? Wanneer u probeert aan te melden, gebeurt er niets. De inlogpagina verschijnt opnieuw en de informatie die u had ingevuld, is verdwenen. Dit probleem heeft te maken met de instellingen op uw computer. Om op uw account te kunnen inloggen, moet uw computer sessiecookies aanvaarden. De cookie-instellingen kunnen worden gewijzigd in uw Internetbrowser (zoals Microsoft Edge, Mozilla Firefox of Google Chrome) bij de instellingen. De verdere stappen zijn afhankelijk van het besturingssysteem van uw computer en de browser(versie) die u gebruikt. Voor meer informatie over hoe u sessiecookies kunt aanvaarden, neemt u het best contact op met uw computerspecialist of IT-departement.

Indien u nog problemen ervaart, kunt u gerust contact opnemen met ons. Wij helpen u zo spoedig mogelijk verder.