E-mailberichten

 


 

Hoe kan ik me in- of uitschrijven voor de FARMALINE nieuwsbrief?

Inschrijven

  • Tijdens de registratie aanvinken dat u nieuwsbrieven en promoties wenst te ontvangen.
  • Na de registratie door uw e-mail voorkeuren aan te passen in uw persoonlijk FARMALINE Account.
  • Op onze website: In het veld “Inschrijven Nieuwsbrief - Ontvang onze promoties en nieuwigheden via e-mail” door uw e-mail adres op te geven.

Uitschrijven

  • Via de link “uitschrijven” onderaan de nieuwsbrief.

U wordt vervolgens omgeleid naar onze website waar u zich kan aanmelden met uw account om de nodige aanpassingen in uw e-mail voorkeuren door te voeren.

Ik ontvang geen enkele mail van FARMALINE. Hoe komt dit?

Instellingen in e-mailprogrammas kunnen veroorzaken dat e-mails van FARMALINE verkeerd gefilterd worden en als spam of phishing-emails beschouwd worden. Uw e-mailprogramma verplaatst deze dan naar de map “Ongewenste E-mail’ of “Reclame”

U kan ervoor zorgen dat de e-mails in uw “postvak in” komen door:

  • Rechts op het e-mail adres van de afzender te klikken en het e-mailadres toe te voegen aan de lijst van “vertrouwde contacten” of “Veilige afzenders”
  • Het e-mailadres info@farmaline.be toe te voegen aan uw contactpersonen.

Een overvolle mailbox kan ook de oorzaak zijn dat u geen e-mails meer kan ontvangen. Wanneer u enkele e-mails met grote bijlagen verwijdert, kan u onze e-mails terug ontvangen.Indien u nog steeds geen mails kan ontvangen na het doorlopen van volgende stappen, neemt u best contact op met onze klantendienst via chat, telefoon of het contactformulier op onze website.

Ik wil geen enkele mail ontvangen van FARMALINE. Is dat mogelijk?

E-mails maken een cruciaal onderdeel uit van de communicatie en service bij FARMALINE. Zo houden wij u via e-mail op de hoogte

  • van de status van uw bestelling
  • van eventuele problemen bij bestelling en / of levering
  • van het laatste nieuws over nieuwe producten, promoties en veranderingen bij FARMALINE (indien u dit wenst)

Daarom is het niet mogelijk om geen enkele e-mail te ontvangen.

Wanneer u ingeschreven bent voor onze nieuwsbrief, en u wenst deze niet meer te ontvangen, kan u deze opzeggen door op de ‘uitschrijven’-link te klikken onderaan de nieuwsbrief.

Hoe lang duurt het voor mijn e-mail aan de klantendienst beantwoord wordt?

Onze klantendienst is bereikbaar via Chat, Telefoon en e-mail. We streven er naar u binnen de 16 werkuren te beantwoorden. Gelieve rekening te houden dat onze klantendienst in het weekend niet aanwezig is om uw e-mail te beantwoorden.

Wat is het e-mail adres van FARMALINE?

U kan een e-mail sturen aan FARMALINE via het contactformulier op onze website. Rechtstreeks een e-mail versturen via uw mailbox kan aan info@farmaline.be