Kan ik veilig online betalen?

Als u een bestelling plaatst bij FARMALINE, kunt u online betalen of via een bankoverschrijving. Online betalingen verlopen via het beveiligde systeem van de firma Ingenico - Ogone, marktleider op het vlak van online beveiligde betalingen.

Wanneer u gekozen heeft voor een online betaling, komt u na uw bestelling bij FARMALINE op de beveiligde website van Ingenico - Ogone terecht. Uw versleutelde betaalgegevens zijn via een beveiligde SSL-verbinding ingevoerd in hun systeem. Daardoor zullen uw kritische betaalgegevens nooit opgeslagen worden op onze website.

Op die manier verzekeren wij u maximale veiligheid en kunt u uw online betaling in alle vertrouwen bij Ingenico - Ogone afhandelen. Lees hier meer over ons privacybeleid.

 

Welke betaalmogelijkheden biedt FARMALINE aan?

Momenteel kunt u betalen via overschrijving of online via onderstaande methoden:

  • KBC Online
  • Belfius
  • ING Banking
  • Visa
  • Mastercard
  • PayPal (2% transactiekosten waarvan 1% gedragen door FARMALINE)
  • Maestro

Andere betalingsmethoden zoals bankcheques of onder rembours zijn tot nader bericht niet mogelijk.

Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, wordt uw bestelling zo snel mogelijk verwerkt en verstuurd. Gelieve ermee rekening te houden dat een overschrijving tussen verschillende banken 1 tot 2 werkdagen kan duren.

Voor aanvullende informatie over onze betalingscondities kunt u de Algemene Verkoopvoorwaarden doornemen.

 

Ik ben niet zeker of de betaling correct afgerond werd. Wat kan ik doen?

Wanneer FARMALINE uw betaling ontvangen heeft, ontvangt u een bevestigingsmail. In de bestelhistoriek van uw persoonlijke FARMALINE account kunt u ook steeds nagaan of de betaling correct afgerond werd. Indien u uw bestelling in de bestelhistoriek terugvindt, is de bestelling succesvol geplaatst.

Indien u geen bevestigingsmail heeft ontvangen en de bestelling niet in uw bestelhistoriek terugvindt, kunt u het best contact opnemen met onze klantendienst per e-mail op [email protected], via telefoon, chat of het contactformulier.

 

Ik wil mijn bestelling via bankoverschrijving betalen. Op welk rekeningnummer kan ik dit doen?

U kan uw bestelling betalen per overschrijving op het onderstaande rekeningnummer:

FARMALINE
Erik de Rodeweg 11-13
5975 WD Sevenum

IBAN: BE67 8260 0054 0587
BIC: DEUTBEBEXXX

Gelieve in de mededeling van uw overschrijving uw bestelnummer te noteren voor een efficiënte opvolging.

 

Wat is een IBAN-code?

IBAN staat voor International Bank Account Number. Deze code wordt gebruikt om internationale transacties tussen rekeningen en banken in verschillende landen vlotter te laten verlopen.

Een IBAN-code bestaat uit maximaal 34 tekens (alfanumeriek) en bestaat uit 3 delen.

  • De eerste 2 letters stellen de landcode voor
  • De volgende 2 cijfers vormen een controlegetal
  • De overige cijfers vormen het (al dan niet aangevulde) nationaal rekeningnummer

De IBAN-code van FARMALINE is BE67 8260 0054 0587

 

Wat is een BIC-code?

BIC staat voor Bank Identifier Code. Deze code wordt gebruikt om banken te identificeren bij internationale betalingen. Een andere oudere benaming voor de BIC-code is het “SWIFT-adres”.

Een BIC-code bevat 8 of 11 tekens (alfanumeriek) en bestaat uit 4 delen

  • Een zelfgekozen bankcode van 4 letters
  • Een landcode van 2 letters, volgens de ISO 3166-1 norm
  • Een plaatscode van 2 tekens
  • Een filiaal- of afdelingsnummer van 3 tekens

De BIC-code van FARMALINE is “DEUTBEBEXXX

 

Wanneer moet ik betalen als ik voor bankoverschrijving kies?

U betaalt het best zo snel mogelijk. De betaling geldt namelijk als bevestiging dat de bestelling verwerkt mag worden. Bij laattijdige betaling is het mogelijk dat sommige producten (tijdelijk) niet meer beschikbaar zijn. Indien u uw bestelling zo snel mogelijk wenst te ontvangen, kiest u het best voor een online betaling. Een overschrijving tussen twee verschillende banken kan namelijk 1 tot 2 werkdagen duren.

Als u kiest voor een bankoverschrijving, dient u te betalen binnen de twee weken. Bij het finaliseren van de bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met de betalingsinstructies op uw persoonlijke e-mailadres. Daarin vindt u alle gegevens die u nodig heeft om de bankoverschrijving uit te voeren:

  • Het rekeningnummer
  • De IBAN-code
  • De BIC-code
  • Het bestelnummer (dit dient als mededeling van de overschrijving)

 

Hoe kan ik een terugbetaling ontvangen?

Een terugbetaling wordt gestort op uw persoonlijke FARMALINE rekening. Wanneer u inlogt op de website, kunt u dat bedrag gebruiken voor een nieuwe bestelling. Indien u het bedrag op uw persoonlijke zichtrekening wilt storten, geeft u uw IBAN-code in en selecteert u FARMALINE rekening uitbetalen.

Voor bijkomende vragen kunt u contact opnemen met onze klantendienst per e-mail op [email protected], via telefoon, chat of het contactformulier.